MStar Güncellemelerine Son Gaz Devam Ediyor

MStar vitesi biraz daha yükseltti ve oyuna daha sık güncellemeler gelmeye başladı.  Tabi ki bunda Dansın Yıldızlarının istekleri önemli rol oynadı. Bir sürü yenilik yine bizler ile.

Öncelikle 5 yeni şarkı daha bizler ile beraber. Bunlar hangileri;

Ozan Çolakoğlu & Gülşen - Seyre Dursun Aşk
Ozan Çolakoğlu & Göksel - Sabır
Ozan Çolakoğlu & Yalın - Kalpten Dudağa
Ozan Çolakoğlu & Sertap Erener - Dım Dım 
Ozan Çolakoğlu & Tarkan - Aşk Gitti Bizden 

Yeni kıyafetler, eşyalar ve ev için yen ürünler alışveriş merkezine eklenildi.

Sürekli güncellenen yapısıyla hem dans hem sosyalleşmek adına harika bir dans oyunu haline geldi. dans oyunu indir.

Sizde canınız sıkıldığında, birileriyle konuşmak  istediğinizde, müzik dinlemek istediğinizde, eğlenmek istediğinizde mstar kayıt ol  ve çok farklı bir dünyaya adım at. Eğlencenin tek adresi MStar diyoruz biz, sıkılmak bu oyunda yasak:)





Penulis : Zeroth ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel MStar Güncellemelerine Son Gaz Devam Ediyor ini dipublish oleh Zeroth pada hari 19 Eylül 2012 Çarşamba. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1yorum: di postingan MStar Güncellemelerine Son Gaz Devam Ediyor
 

1 yorum:

  1. S.a kardeşim bişey sorucam ben 12 lwlde gelen görev var ev veren 3000 puan toplama ben onu yaptım gittim blair e teslim ettim bana evi verdi ama ben eve girmiyorum bi ilgilenirsen sevinirim bugda kaldı galiba bi el atın şuna

    YanıtlaSil